Page 50 - Duygusal Gelisim
P. 50
Ġkinci aĢamada tüm roller değiĢtirilerek oyun tekrar oynanır.
Dramanın tartıĢma kısmında yaĢananlarla ilgili olarak konuĢulur.
Ayrıca çocuklarla sevdikleri yemekler hakkında sohbet edilir.
Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
ÖRNEK 13:
Telefonum
Kazanım ve Göstergeleri:
SDG
K2
Ailesiyle ilgili özellikleri tanıtır.
G4
Telefon numarasını söyler.
G5
Evinin adresini söyler.
Malzeme:
Eski telefon, kartondan yapılmıĢ bir telefon, oyuncak telefon, rakamların yazılı olduğu
küçük kâğıtlar
Uygulama:
Çocuklardan sınıfa telefon getirmeleri istenir.
Ortaya karıĢık halde rakamların yazılı olduğu kâğıtlar koyulur.
Çocuklardan telefon numaralarını rakamların yazılı olduğu kâğıtları
kullanarak telefonun önüne yerleĢtirmeleri istenir.
Her çocuk numarasını tamamladığında birbirlerini arayarak telefonda
sohbet etmeleri istenir.
Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
ÖRNEK 14:
Ben Kimim?
Kazanım ve Göstergeleri:
SDG
K1
Kendisine ait özellikleri tanıtır.
46