Page 50 - Duygusal Gelisim
P. 50

    Ġkinci aĢamada tüm roller değiĢtirilerek oyun tekrar oynanır.
                               Dramanın tartıĢma kısmında yaĢananlarla ilgili olarak konuĢulur.
                               Ayrıca çocuklarla sevdikleri yemekler hakkında sohbet edilir.
                               Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.

               ÖRNEK 13:

                     Telefonum

                          Kazanım ve Göstergeleri:

                     SDG
                     K2
                               Ailesiyle ilgili özellikleri tanıtır.

                     G4
                               Telefon numarasını söyler.

                     G5
                               Evinin adresini söyler.

                          Malzeme:

                     Eski telefon, kartondan yapılmıĢ bir telefon, oyuncak telefon, rakamların yazılı olduğu
               küçük kâğıtlar

                          Uygulama:
                               Çocuklardan sınıfa telefon getirmeleri istenir.
                               Ortaya karıĢık halde rakamların yazılı olduğu kâğıtlar koyulur.
                               Çocuklardan  telefon  numaralarını  rakamların  yazılı  olduğu  kâğıtları
                                kullanarak telefonun önüne yerleĢtirmeleri istenir.
                               Her  çocuk  numarasını  tamamladığında  birbirlerini  arayarak  telefonda
                                sohbet etmeleri istenir.
                               Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.

               ÖRNEK 14:

                     Ben Kimim?

                          Kazanım ve Göstergeleri:

                     SDG
                     K1
                               Kendisine ait özellikleri tanıtır.



                                                       46
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55